Last week, CEI’s Christopher Horner, writing at Pajamas Media claimed that Gabriel Calzada (author of a dodgy study claiming that Spain’s green energy program had cost many jobs) had been mailed a dismantled bomb by a solar energy company. As Ed Darrell observes, the story is preposterous (even without considering the source), but a whole lot of self-styled global warming skeptics uncritically accepted it. And even after the story was completely retracted, folks like Anthony Watts and Andrew Bolt did not make corrections.

Comments

  1. #1 John
    July 25, 2010

    Ignore Warren. I don’t think he’s real, just some kind of denier-programmed spambot.

Current ye@r *